piątek, 25 listopada 2011

25.11.11 :)

 Hej,każda z Nas doczekała się upragnionego weekendu,ja spędzam go dziś raczej z domu,chyba że spotka mnie jakaś miła niespodzianka :D Kompletnie nie mam zdjęć nigdy nie miałam w planach prowadzić bloga więc nie mam przyzwyczajenia robienia zdjęć.Chciałam robić rano przed wyjściem ale to wiadomo,że w pośpiechu się o tym zapomina,zaś kiedy wrócę ze szkoły jest już prawie ciemno i zdjęcia nie są najlepszej jakości i pomysłowości,więc to efekt dzisiejszych szybkich zdjęć :)





Chciałabym Was również zaprosić do konkursów ! :)

Rozdanie u Kolorkowanej


 Rozdanie u Pando-ra-handmade


Rozdanie u Nsmoments

rozdanie u o-zet

Rozdanie u Sarmatix

Rozdanie u Trashionbysookie

30 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny i udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia , mega slodki piesek: )
    Ciekawey blog, obserwujey?
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjątka ;) Poza tym pytałaś się mnie na moim blogu o buty z DeeZee, dokładnie czarne platformy z a'la drewnianym obcasem, niestety nie zauważyłam, że przybył mi komentarz do tej notki i odpowiadam teraz co do bucików to są wygodne, jak na taką wysokość i szczerze przymierzałam wiele butów po 14, 15cm i w żadnych tak dobrze mi się nie chodziło ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. no coś Ty!gdzież tam!:)
    ale cudny futrzaczek<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają 13 cm, w tym około 3,5 to platforma z przodu, czyli gdyby to zredukować to wysokość wynosiłaby 9,5 cm ,dlatego też nie odczuwa się aż tak strasznej wysokości podczas chodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje kochana za wizyte:*:*:*:**:*:

    śliczne radosne zdjecia z pieskiem!! masz boskie kozaki!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:):*:**:

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jak miło zrobiło mi się po przeczytaniu Twojego komentarza!
    Jesteś kochana :*
    Zamieściłam już jednego posta a od jutra ruszam z nową dawką moich zdjęć i outfitów..
    Zawsze marzyłam o takim kolorze płaszczyka jaki masz na sobie i pewnie się powtórzę, ale masz cudowną urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy post na pewno jutro albo w niedzielę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna kurteczka i to lustro za Tobą :) już nie mówiąc o pieksu

    obserwuję, Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. słodkipiesek ;* sliczne masz to szafirowe wdzianko ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz! tak promiennie, a wdzianko bardzo mi się podoba szczególnie, że jestt w kolorze sukienki którą dziś dodałam w stylizacjach ;)
    dodałam do obserwowanych, będzie mi miło jeśli też nas dodasz :)
    xxx Marty

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia:) Kochany piesek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu Wy jej tak nie lubicie:D?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowości u nas, zapraszamy! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz :) śliczna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog . Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglasz, no i piesek cudny ;) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń