środa, 23 listopada 2011

buty LINZI

Hej tak jak w tytule chciałabym oprócz dzisiejszego outfitu przedstawić Wam szpilki,jakie moja mama dziś nabyła:



Są one znanej zagranicznej marki LINZI.NIESTETY! jest to rozmiar 38 więc stanowczo za duży dla mnie i dla mojej mamy,przyjaciółka ma również malutką stopę wiec zakup nie udany,z chęcią bym je przygarnęła do siebie bo są mega wygodne i stabilne pomimo swojej wysokości więc pytanie do Was: CHCIAŁABY KTÓRAŚ Z WAS JE PRZYGARNĄĆ?
mogę je oczywiście jutro oddać lecz pomyślałam,że może ktoraś z Was byłaby uradowana dodatkową parą butów :)
Teraz czas na mój dzisiejszy strój w którym byłam dziś w szkole,oczywiście miałam inne buty lecz do zdjęcia nie chciało mi się schodzić na dół po nie więc wyjęłam pierwsze lepsze buty z szafy,które są jednymi z moich ulubionych koturnów,które wielbię!




42 komentarze:

  1. no właśnie muszę poszukać:) świetna bluzka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne te butki :> szkoda,ze za duze je masz :(. piekny zestaw-taki zwiewny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buty :)
    Spódniczka też świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne butki ale na mnie za małe :( pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty, szkoda, że noszę 36 ;(
    Koturny z outfitu są zajebiste! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. i like the shoes and they suit you very well! :)

    XXX

    wiebkembg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mega koszula! gdzie kupiłaś ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje buciki mi się strasznie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. omg szpilki. I LOVE HIGH HEELS!!!!
    ;)
    Wielbię ;p
    xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatycznie to mamy nadzieję dopiero będzie! :)
    Wyglądasz super super, niestety ja, czyli Kasia:D, jestem trochę za wysoka na szpilki, dlatego mogę jedynie podziwiać u innych:(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne butki ;) podobają mi się koturny z outfitu, gdzie zakupione? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. są świetne, ale ja bym się w nich chyba zabiła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. buty robią wrażenie! ale na mnie też trochę za duże...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała stylizacja, slicznie wyglądasz!!
    Obserwuje z przyjemnością:) i zapraszam do obserowania mojego blogu!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam serdecznie:):*

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula i koturny są zajebiste ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne buciki :) Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te szpile ! :D

    Fajna masz spódniczkę. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje Ci bardzo:*
    świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  19. no ładne te buty ;d śliczna stylizacja ;d wszystko piękne ;d szczególnie spodniczka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  20. bosko wyglądasz ! cudowne szpilki !
    bardzo podoba mi się Twoje zdjęcie nagłówkowe :)

    serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyglądasz :) dodalam sie do obserwatorów , liczę na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. butki sa piękne, ale ja te mam mniejszą stopę :/

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaaa cudownie wyglądasz ;-)

    a szpileczki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, ubierasz się doskonale!
    Szkoda, że nie widzę dokładniej butów, bo chyba zawróciły by mi w głowie :)
    Pozdrawiam cieplutko..

    OdpowiedzUsuń
  25. noo.. świetne te szpile! :)
    i bardzo ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty świetne, a spódniczka <3

    http://maryska-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz! spódniczka i bluzka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję, także gdybyś znalazła link byłabym baardzo szczęśliwa ;) zapraszam do siebie częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne te buciki :) a Ty wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. buty miazga! uwielbiam :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń