poniedziałek, 21 listopada 2011

jesień ubiegłego roku :)

Witajcie moje drogie Panie! :) Ciężki poniedziałek już za nami,spędziłam go w domu,nie chciałam się wysilać i iść do szkoły ryzykując wiele jedynek,choć teraz mam pewnie dużo zaległości związanych z dniem wolnym ale jakoś na razie się tym nie przejmuję,chcialabym się Was moje drogie poradzić w jednej kwestii.
Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond jakieś 4/5 lat temu zdecydowałam się pofarbować włosy na jaśniejszy,oczywiście pierwsza próba była masakryczna,wyszło mi żółtko,lecz po jakimś czasie kolor sie zaczął spłukiwać i nałozyłam kolejną warstwe jasnej farby i uzyskałam kolor który chciałam,później dochodziły różne pasemka,zawsze farbowałam włosy samodzielnie w domu i wyglądało to mniej wiecej tak:


Po zmianie na ciemny kolor wyglądało to mniej więcej tak:





Teraz mam pewien dylemat,jaki kolor byście wybrały?ponieważ jestem pomiędzy tymi dwoma kolorami i nie wiem na który się zdecydować



Zapraszam Was również do rozdania u Panny Maj! :)
KLIK :)
do wygrania jest kopertówka i zegarek :

oraz kolejne bardzo fajne rozdanie :
a do wygrania są 2 świetne bransoletki lub rabat w wysokości -10%

33 komentarze:

  1. Zależy w którym kolorze lepiej się czujesz :)
    W obydwóch wyglądasz bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż w obydwu kolorach wyglądasz świetnie, to w jaśniejszych wydajesz się bardziej promienna :)
    Zależy w których czujesz się lepiej..
    Muszę Ci powiedzieć, że bardzo podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga i z wielką chęcią tu wracam. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w obu kolorach wyglądasz bardzo ładnie
    mnie jakoś się bardziej podoba blond, ale to tylko moje zdanie ty będziesz miała taki kolor włosów nie ja, więc jak wolisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się wydaje, ze ten jaśniejszy jest lepszy :)
    a co do płaszczyka to tak konkretniej to on jest karmelowy, tylko na zdjęciu ma trochę inny kolor..
    podoba mi się Twój blog, dodajmy do obserwowanych? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się bardziej w ciemnych podobasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swój znalazłam na allegro, japan style tak zwane. ale w sumie rok temu go zamówiłam i strasznie mi się nie podobał więc go rzuciłam gdzieś daleko w szafie i tej jesieni się jakoś przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję;* w obu wyglądasz ładnie, ale według mnie w ciemnych lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już zamówiłam spodnie, płaszczyk i bluzę. chyba z bluzy jestem najbardziej zadowolona. spodnie mogą być, choć teraz są już nie nadają do chodzenia, bo się sprały, ale czego można oczekiwać za 20zł. a jak zobaczyłam płaszczy to myślałam, że się popłacze, nawet nie wiedziałam z czego to jest zrobione, dalej nie wiem. na zdjęciach wyglądał inaczej, w rzeczywistości też inaczej. ale odleżał swoje i się w miarę przekonałam. ceny na japan style zachęcają. ale nie można liczyć na coś w super jakości. i strasznie długo ciuchy idą, koszmar :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięęęęki:)
    A mi się podobasz bardziej w blond, nie wiem czemu :) Pozdrawiamy i dodajemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki genialny blog! obserwuje! jestes bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. love the pics.


    www.DannyKelly.blogspot.com


    .

    OdpowiedzUsuń
  13. O wiele lepiej Ci w tych ciemniejszych :) Tak naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładniutkie zdjęcia :))

    Dziękuje za odwiedziny na mim blogu i zapraszam ponownie. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. i w jasnych i w ciemnych dobrze wyglądasz, ale jako blondynka głosuje za 1 opcją ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello there,
    your pictures here on your blog look so amazing!
    I really like :)

    check out mine if u like

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem w blondzie lepiej :) sama też ciągle mam ten dylemat, blond czy brąz... hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice blog , we can follow each other if you want
    smilesandmiless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz i wizytę u mnie, zapraszam częściej :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny kolor włosów! świetnie Ci to wyszlo domowymi sposobami. Bardzo podoba mi się Twoj styl, dodaje do obserwowanych, zapraszam do mnie, mam nadzieje, ze cos Ci sie spodoba i odwdzieczysz sie tym samym. pozdrawiam, Marty

    OdpowiedzUsuń
  21. W ciemneijszym bardziej Ci do twarzy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi bardziej podoba się blond!
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. w ciemniejszych wygladasz cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ladnemu we wszystkim ladnie :*
    sliczna masz buzke!

    OdpowiedzUsuń