sobota, 19 listopada 2011

me myself and i

Cześć dziewczyny! :) Jak minął Wam wczorajszy wieczór?W końcu mamy weekend i czas odpoczynku lecz niestety nie dla wszystkich mnie czeka ogrom nauki,niestety,mam nadzieję,że podołam temu :) Nie mam żadnych ciekawych zdjęć setów więc wstawię dziś moje zdjęcie i kilka cytatów z piosenek,z blogów które zapadły mi w pamięć najbardziej :)

Cytaty :


1) Wczoraj rozmawialiśmy pierwszy raz od kilku tygodni. Normalnie jak gdyby nigdy nic.
Zdawało mi się, że nasze spojerzenia sie do siebie uśmiechały.

2) Już zapomniałam jak to jest gdy przy mnie jesteś Ty
i trochę CIebie brak gdy z oczu płyną łzyna zdjeciu Twoja twarz to wszystko co dziś mam 

3) Ciągle czegoś nam brak do szczęścia, wciąż nam brak, tak zachłannie brak .. 

4) Nie zamierzam Cię truć pigułkami ze słów, nie potrafię uchronić od smutku. 
Moralności mi brak pogubiłem się sam. Chciałbym tylko nadzieję ocalić od zła.

5) Świat wypadł mi z moich rąk,
jakoś tak nawet nie jest mi nawet żal 


6) I brnij do przodu mimo wszelkim przeciwnościom losu,
Pomagaj szczęściu, nie załamuj się, co robić masz, rób.
Ile upadniesz razy, tyle razy się podniesiesz...

7) Czy można tęsknić za kimś kogo tak naprawdę się nigdy nie miało?

8) Kiedyś Ci powiem jak puste były wieczory bez Ciebie, gdy za towarzystwo robiła muzyka, herbata, 
koc i Twoje zdjęcie. Powiem Ci jak smakowały moje łzy i tęsknota której nie dało się opisać. 

9) Mów za plecami ludzi tyle,
ile miałbyś odwagę powiedzieć im prosto w oczy. 


10) Tak często Cię widzę, a tak rzadko spotykam.


11) Pomieszana marzycielka która ma odwagę cię uwielbiać

12) Nieufność toczy cię jak rak i widzisz zdradę wszędzie
schizofreniczny świat podszyty nerwicą i lękiem
chcesz budzić strach, ale boisz się sam
teraz wiesz gdzie jest cel przeładuj namierz i STRZEL



Który tekst podoba Wam się najbardziej? :)










18 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie :)
    To prawda, 10 kg w 2 mies nie głodziłam się, jadłam co 3 godziny, jednak w małych porcjach. Wyeliminowałam pieczywo, ryż, makarony i wszelkie pieczone rzeczy, a napoje zamieniłam na niegazowaną wodę mineralną. Niestety nie ćwiczyłam, bo zwyczajnie brak mi na to czasu..
    Co do Twojej notki, to zdecydowanie numer 9, niewielu ludzi na to stać. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też nauka czeka ... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie nie masz za co przepraszać! :)
    Przestawiłam się na zdrowe odżywianie, moja przykładowa rozpiska na dzień to:
    I śniadanie: serek wiejski
    II śniadanie: serek, bądź jogurt pitny, jaki tylko lubisz
    obiad: na mniejszy talerz nakładałam parowanego kalafiora, brokułę, marchewkę oraz pierś z kurczaka
    podwieczorek: jabłko
    kolacja: 30g płatków nestle fitness wymieszane z dwoma łyżkami jogurtu naturalnego.
    Nie piłam absolutnie nic poza wodą mineralną, ale jeżeli np lubisz napić się herbaty to zamiast zwykłej zrób sobie zieloną. Najważniejsze żeby się nie głodzić i nie przesadzać, bo to w niczym nie pomoże, a wręcz przeciwnie może zaszkodzić. Spożywaj regularne posiłki (ja jadłam co 3h) i oststni posiłek zjedz do godziny 18, bądź 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, przyznam, że na początku było ciężko, szczególnie, że jestem strasznym łasuchem :)
    Po 2 tygodniach mój żołądek zaczął się przyzwyczajać i nie odczuwałam głodu.
    Pamiętaj tylko, żeby się nie głodzić, każdy ma inne zapotrzebowanie na jedzenie. Po zdjęciach widzę, że masz śliczną, kobiecą figurę!
    Dziękuję ślicznie, za takie miłe słowa i pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kochana :* Masz śliczną bluzeczkę :)
    Ja bardzo lubię cytat :
    ,, Świat nas wypaczył, ciężko być sobą, jak kropla atramentu w szklance z wodą "

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda, prawda :D lubię numer 10 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie najbardziej spodobał się nr 9 - tak powinno być, ale niestety rzadko spotykane... ;)
    Dodaję i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe słowa i zapraszam częściej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladna jestes ,co juz Ci chyba mowilam, ale bardzo podoba mi sie Twoj makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny makijaż kochana :) a co do tekstu to chyba 9 jest najtrafniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiem mniej-więcej o co chodzi. A piesek nie mój, koleżanki :) Ja mam tego brązowego, który jest na innych zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak może być miły z książkami i nauką :<

    OdpowiedzUsuń
  13. w moim przypadku już nie można, za bardzo sobie odpuściłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie weekend minął szybko, jak zawsze zbyt szybko, ale całkiem przyjemnie i jest się z czego cieszyć prawda ;) powodzenia, bo skoro się uczysz to pewnie na jakieś sprawdziany czy egzaminy ;)

    OdpowiedzUsuń