czwartek, 1 grudnia 2011

coraz bliżej święta

Witam Was kochane! :) nie mam czasu ostatnio na bloga,z resztą raczej jak każda z nas,mam dziś 1 grudnia,wyobrażacie sobie jak to szybko zleci do świąt? macie już jakieś pomysły na prezenty dla rodziny,bliskich itp?Jeżeli tak podzielcie się pomysłami :)



 Niebieską bransoletkę wygrałam na rozdaniu :)



Przepraszam za jakość zdjęć,planuje zakup nowego aparatu,a na minę moją nie zwracajcie uwagi :D wróciłam ze spacerku z psem i jestem strasznie zmarźnięta ;o

20 komentarzy:

  1. ale masz sliczna lazieneczke ;-)
    przepiekny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem z prezentami co ty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na mój pierwszy konkurs ( przepraszam ze nie pisze na temat notki , ale musze tą wiadomość jakoś rozprowadzic:d ) Karolinape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set :) Bardzo podoba mi się Twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję bo masz bajecznego bloga;* Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz, bardzo podoba mi się bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie, spodnie! <3 skąd są? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysły na prezenty hmm, parę już mam - m.in. dla siebie haha :D
    Dla mamy chcemy kupić tableta, bo wiemy, że się czai na jakiegoś, dla taty porządny zestaw do wina i rzeźbione szachy, dla brata kupię może jakąś koszulę, no i ciągle kombinuję jeszcze co dla babci, bratanicy, bratowej, przyjaciółki, mojego faceta i jego mamy. Także troszkę tego jest :p A zakup nowego aparatu też planuję - to jest ten mój pomysł na prezent dla mnie :D nowa notka jest właśnie o tym, może znasz się troszkę na aparatach i coś doradzisz? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta czarna bransoletka jest śliczna.. a co do prezentów to Ci nie pomogę bo sama mam dylemat co kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. prawda, te dni zleca w mgnieniu oka :o ! sliczna bluzeczka i te breansoletki:) ja jutro ide szukac jakis prezentow ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. i love your outfit! the top is gorgeous!! the silver really adds some xmas magic to your outfit!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieska bransoletka wygląda rewelacyjnie!
    Przyznam, że brakuje mi tutaj Twoich częstych wpisów, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciągle myślę nad prezentami, ale jeszcze nic nie wymyśliłam ;/ śliczne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny outfit :) i klimat łazienki mi się podoba hehe ;P

    zapraszam do siebie, z pewnością znajdziesz coś, co Cię zainteresuje! Jeśli się spodoba, zapraszam do dodawania do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super spodnie :) idealnie dobrane :)
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta niebieska bransoletka świetna;)

    OdpowiedzUsuń