niedziela, 11 grudnia 2011

oversize sweater

hej! nie mam ostatnio kompletnie na nic czasu,dosłownie wszystko robię w pośpiechu nauka mnie goni,a w dodatku robię prawko więc dochodzi kolejna nauka,ehh.
Co do poprzedniej notki zamówiłam buty nr.1 czekam na ich przesyłkę z chęcią zamówiłabym i te 2 ale według mojej mamy niedługo nie będziemy miały gdzie chować buty,w tamtym roku gdy robiłyśmy porządki z butami tata naliczył nam 122 pary butów! moje+mojej mamy.Mamy taką samą stopę więc wymieniamy się czesto nimi :D




buty-no name
leginsy-pasmanteria
naszyjnik-opia
sweter-leżał w szafie X lat,w końcu doczekał się swojego panowania.

35 komentarzy:

  1. 122 pary ? boze zazdroszczę :) czekam na jakąś notkę gdzie pokarzesz tą pokaźną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zamówiłaś buty nr 1 ;d Świetny sweter :D 122 pary butów? Matko kochana xd możecie z mamą otworzyć sklep obuwniczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie mów tak, bo aż mi głupio!
    Sweterek jest rewelacyjny, sama już od dłuższego czasu poluję na podobny :)
    Jesteś śliczna! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice sweater!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This post is really nice, I enjoied it so much! Wonderful photos!

    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne buty!!!
    pieknei wyglądasz!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy post!!:):*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie KONKURS zorganizowany wraz z firma Donegal :) ZAPRASZAM!!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjecie, fajny blog, tlo takie delikatne.. :) A zdjecia nadaja klimatu. ;)) Fantastyczny blog!

    Obserwuje i zapraszam do siebie, kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ile butów! :o
    fantastyczny sweter :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter boski. Niektóre rzeczy maja tak, że muszą dojrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 122 pary? Jeeeny :D będę Cię podawała jako przykład, jak rodzice mi powiedzą następnym razem, że moje buciory wysypują sie z szafy, więc nie mam co kupować następnych!:D hehehe :D
    super sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam oversizowe swetry o grubym splocie<3
    Byłam za butami numer jeden z poprzedniej notki więc nie moge się doczekac jak już przyjda i je pokażesz na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow...122 pary? To musi być coś. Fajne zdjęcia i ciekawa notka ;D
    Zapraszamy do nas www.gr8lifexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie Ci w tym swetrze:) i kolor super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest cudowny, sliczny kolor, a Ty jak zawsze pieknie wyszlas na zdjeciu ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweter! Szukam podobnego od dawna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. i tu Cię zaskoczę :) spódnica jest o wiele dłuższa więc można także zrobić wyższy stan :) ale ja lubię wersję mini :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny ten sweter ! uwielbiam swetry w stylu oversize ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny sweter, bardzo ładnie wyglądasz ;))

    http://karmellove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też będę zaczynała zdawać na prawko; p
    powodzenia.;*


    super sweter !

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny jest! :) też takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnego specjalnego eyelinera nie używam, nazywa sie 'lovely' i jest z rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń